babsan22

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Barbro Åberg - 5 augusti 2011 11:03

Officiella sista semesterdagen. Eller jag ska väl inte klaga för vi ska ju till Turkiet om ca en månad så då är jag ju ledig 8 dagar till. Ska bli ganska skönt att börja jobba igen.

Idag ska jag till Bromma till XXL. Det finns ett enormt köpcenter där med XXL, stadium, coop plus en massa andra butiker, vet inte vilka. Det är iallafall mycket billiga priser. Ska kolla om jag hittar en ny bikini. Har bara en och det kan va skönt att ha och byta med.

  Emma ska till Filippa idag och eventuellt sova över, Mats och Andreas ska på bio vid 3 så då får jag lite ensamtid igen. Andreas ville kolla Bilar2 i 3D. Får vi se vad Mats tycker om det. Han är ju inte nån fan av tecknad film för det första och var väldigt avog till att kolla i 3D men Andreas stog på sej. hehe Hoppas han blir positivt inställd.

Får jag fixa middan tills dom kommer hem. Andreas beställde spagetti och köttfärssås.

Nu ska jag åka. Tjillevipp!!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards