babsan22

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Barbro Åberg - 16 augusti 2011 21:52

Bättre sent än aldrig!!

Nu har jag börjat med att ändra om min bloggsida. Ja jag blev ju inte riktigt nöjd än så oroa er inte över textsnittet. Orkade bara inte fortsätta idag utan tänkte skriva lite innan det är dags att nanna kudde.

Man har 3 kategorier att fixa till. Text, rubrik och meny och alla har ju samma snitt men de ser ju olika ut beroende på var det sitter. Som ni ser nu så har jag samma textsnitt på alla platser men ska ändra till lite bättre. Det är ungefär 100 olika textsnitt att kolla igenom och jag får kolla allihop på alla kategorier så det tar sin lilla tid. Skriver upp vilka jag gillar så jag slipper kolla igenom fler gånger. Än så länge har jag kommit till rubrikerna och börjat lite på texten.    

  Har inte tålamod för sånt här. Skulle aldrig kunna vara webdesigner eller nåt sånt för det här är ju riktigt booooooring!! Tur att nån tycker det är kul!

  Annars har dagen varit lugn, jobbade 7-16.30 och sen hem och lagade mat. KOnstigt att det aldrig blir mat om inte jag fixar. Oavsett när jag slutar jobbet och alla andra är före mej hem. Har nog skämt bort dom alldeles åt h-vete!!

  Har iallafall varit duktig och dragit fram spisen och städat bakom den, usch och fy!! Skulle nog ha gjorts för ett tag sen!!  

  Nu ska jag natta mej. God natt och sov gott! 

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards