babsan22

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Barbro Åberg - 9 augusti 2011 21:36

Det blev en liten runda på 40 minuter knuffandes på barnvagn i alla uppförsbackar som ska vara här. Som att gå till jobbet, tar 7 minuter dit men det dubbla hem för det är uppför hela vägen. Ibland kommer en fundering på om jag inte ska cykla till jobbet men förkastar den idén för jag vet att man får släpa cykeln hem sen. Rulla dit, släpa hem!!

Kollat lite TV men nu ska jag hoppa in i duschen och sen lägga mej och läsa lite tror jag bestämt så jag blir klar med lilla boken nångång! Iallafall kommit halvvägs. Många svåra och konstiga ord.

Av Barbro Åberg - 9 augusti 2011 19:19

Andra arbetsdagen är avklarad och jag överlevde även den. Börjar känna mej lite trött i kroppen. Man är ju inte van att gå upp kl 6 direkt!! Har väl sovit till åtminstone 10 under semestern.

Nu kom Patrick och fråga om jag ska med ut och gå så jag hänger på. Återkommer!!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards