babsan22

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Barbro Åberg - 21 augusti 2011 19:14

Grillat röding till middag, mums.

Nu ska vi mysa ner i soffan och kolla film så god natt!!

Av Barbro Åberg - 21 augusti 2011 09:40

Vaknade vid 8, ganska skönt. Vädret är avsevärt bättre idag.

  Sitter här vid datorn och äter en limpsmörgås med leverpastej, gurka och tomat med vitpeppar och salt. Bränner lite i munnen men de är det värt!

  Tvättmaskinen går och det är dagen för att förbereda skolstart. Plocka ihop mappar och extrakläder. Kolla att regnkläder är med.

  Andreas får gå alldeles själv imorgon men det ska han nog klara.  Han ska byta lokaler helt och hållet men dom var där och kollade innan skolan slutade så det ska inte vara några problem.

  Jag ska gå med Emma för hon ska byta skola och ville inte gå själv. Har bytt tid så jag börjar 10 istället imorgon. Tyvärr så jobbar jag då till 17 istället för 14.

  Och imorgon ska jag gå på mitt första zumba-pass. Spännande!

Fortsättning följer på det.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards