babsan22

Alla inlägg den 29 december 2011

Av Barbro Åberg - 29 december 2011 09:18

Blev ingen sovmorgon idag för jag har varit på provtagning. Passade på nu när jag var ledig eftersom jag har 1-årskontroll den 10e.

For sen förbi jobbet och inhandlade lite blandade fralla och sen hem för frulle. Skithungrig för proverna ska va på fastande mage.

Så nu sitter jag här med en muslifralla med en tjock skiva julskinka med senap och ost samt en kopp kaffe. Nice!!

Fryser så jag skakar. Undrar om det är för att dom snodde mej på lite blod eller för att det är ett jäkla skitväder?? 4.4 plus ute men blåser smådjävlar.

  Igår var broder med familj här och käkade schnitzel. Tyckte jag hade gjort grymt mycke sås men det blev inte många frön kvar. Glömde att brorsan låter maten simma.

Blev av med 3 påsar kläder till Wilma, jätteskönt.

  Idag ska jag till Ulla för att fixa ögonbrynen oxå. Skönt att ha det fixat till nyår!! Gör så förbannat ont bara. Tårarna sprutar!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards