babsan22

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Barbro Åberg - 1 december 2011 16:16

Man har verkligen sina rutiner.

  När jag startar datorn så är det mailen som kollas först och sen är det en tur in på facebook för att kolla vad alla har haft för sej.

Efter det så är det bloggarna med Ankan och Hea i täten som ska kollas och sen glider jag in här för att lämna rapport på vad jag gjort.

  Igår kände jag mej tyvärr lite osocial och hade inte ett dugg att säja. La mej på sängen och påbörjade sista delen om Eragon och hans drake Saphira. Ska ta mej en tur med dom efter maten igen. Emma har idag beställt pastasallad med kyckling. Har gjort huvudsalladen med isberg, gurka, tomat, paprika, äpple och purjo och sen blir det skålar med musslor, ost, ägg, majs, räkor, kyckling och fetaost så får man ta vad man själv vill ha. Vi har lite olika smak så det är smidigast att göra så.

  Vi har grannens ungar här i natt för deras päron åkte till London för att hälsa på Millans syster som bor där men hennes pappa som ska passa ungarna i helgen kunde inte idag.

  Nä nu ska jag börja med middan så Andreas och Mats hinner få i sej nåt innan träningen.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards