babsan22

Alla inlägg den 24 december 2011

Av Barbro Åberg - 24 december 2011 22:19

Nu har vi varit hos brodren och ätit jullunch. Vi åkte ju dit redan igår så låg vi över där. Barnen sov hos mormor så hon slapp va ensam.

Min syster och jag åkte in på morgonen och hämtade pappa på kortidsboendet som han är på just nu.

Sorgligt att se att han är så himla dålig. Har verkligen gått fort utför. Han tyckte nog att det var skönt att komma tillbaka dit sen och få lite lugn och ro. Han går från klar till att försvinna helt i sin egen värld. Tror inte han var så medveten när jag sa hej då!!   

  Sen åkte vi hem och öppnade julklapparna som låg under granen och avslutade med risgrynsgröt och smörgås till middag.

Nu är det Sällskapsresan på TV, en kopp kaffe från min lilla Dolce Gusto och uppdatering av blogg.

Ska snart gå och lägga mej. Imorgon åker vi till svärmor i 2 dagar. Skönt att ha det gjort!


Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards