babsan22

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Barbro Åberg - 11 december 2011 19:10

Började dagen med att göra scones till frukost för sen drog Andreas iväg på sista dagens karateläger. Höll på till 1 för att avslutas med uppgradering. Vi åkte dit med lunch till 1.

  Så när han åkt började jag med saffransdegen, helt säker på att hinna innan 1. Sista plåten åkte ur ugnen fem över halv. Där emellan hade jag fixat pasta med räksås till lunchen oxå.

Vi hann precis så vi hörde Sensei tacka av lägret.

Sen käkade vi och väntade på att först Andreas skulle upp och visa vad han lärt sej och sej Patrick likadant. Båda fick sina bälten.

  Till middag blev det att gå ut på lokal och fira. Jag tog schnitzel med rödvinssås, gott fast mina schnitzlar är ju bättre. (Vet vad du menar Annika!!)

  Nu tänker jag inte göra ett dugg mer än skriva klart här och sen ska jag kolla Copycat med Markoolio. Att dö en smula i soffan!!   

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards