babsan22

Alla inlägg den 3 december 2011

Av Barbro Åberg - 3 december 2011 15:03

Här är ett ställe ni ska gå in på för att kunna vinna fina smycken. Vill ju egentligen inte dela med mej av det fina men det är lite grejen för att få va med själv.

blogg.carolinessmyckeskrin.se  Hoppas att gjort rätt och att det ska fungera. Är inte så haj på data!!   

  Idag har vi varit på karate-SM i Botkyrkahallen. Gick väl inte så jättebra för botkyrka shukokai men några medaljer blir det väl. Det är finaler imorgon men då ska inte jag titta för då ska jag åka båt.

      

Sen blir det ut och äta med Thomassens på kinakrog. Får man matlåda till måndag igen, trevligt!!

  Nu sitter jag och lyssnar på Oh Helga Natt med Håkan Hagegård. Vilken röst!!

Nästa helg när killarna har uppgradering så tänkte jag att Emma och jag ska göra godis och spela julmusik så högtalarna ramlar av väggen!!   

Kanske även sätta upp julgranen. Kan ungarna dekorera på kvällen när jag skjutsar in Mats på julbord.   

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards