babsan22

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Barbro Åberg - 6 december 2011 20:20

och lång. Var ett litet ryck under lunchen men sen har det varit ganska lugnt. Skönt ibland så man hinner med det man ska för en gång skull i lugn och ro.

  Mats kom och hämtade mej vid jobbet, lyxigt!!

Hem och fixade middag, in med fisken i ugnen, kokade potatis och gjorde fisksås.

Efter det for jag och barnen och handlade på ICA Maxi. Köpte hem allt som ska användas till julgodis. Det kommer bli Rocky Road, Snickers, Fyllda dadlar, Ischoklad, Knäck, Radiokaka, Saffransbullar med mandelmassa. Sen får vi se om jag lyckas göra nåt mer eller om jag hinner lessna innan dess.


Leilas rocky road     Leilas dadlar med nutella   Leilas knäck med choklad    Leilas juliga chokladprickar





Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards