babsan22

Alla inlägg den 10 december 2011

Av Barbro Åberg - 10 december 2011 18:25

Igår hjälpte jag till på ett julbord med att ställa fram, kolla att allt funka och plockade disk.

Stack dit direkt efter jobbet och var hemma vid halv 9 så jag hann se lite av Idol, tjohoo! ;(

  Idag stack jag och Mats och handlade julklappar, de sista. Hamnade på Elgiganten. Köpte dator till Andreas men det hade han redan blivit lovad. Han har ärvt efter mej som ärvt efter Mats så det är ju inte världens bästa sprutt i den! Hittade en kaffemaskin till mej oxå. God Jul Barbro!!

                                 Krups Dolce Gusto Piccolo

  Sen åkte vi till Skärholmen och var in på NewYorker, mycke roliga kläder där. Hittade en kjol och blus till mej till jul samt köpte presentkort till min brorsdotter så nu var det klart!

  Hem fort för att fixa lunch till Andreas och Patrick som är på uppgraderingsläger den här helgen

Sen började jag och Emma att fixa godis.

Rocky road klart!

Marschmallowsfudge klart!

Chokladcrisp klart!

Knäck klart!

Jordnötskakor klart!

Det som nu är kvar är snickers, saffransbullar, pepparkakor och fyllda dadlar. Men nu har orken försvunnit så det får bli imorgon om vi hinner innan uppgraderingen. Den är från kl 1 så vi ska dit med lunch vid 1 och sen är det bara att vänta! Suck!!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards