babsan22

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Barbro Åberg - 5 december 2011 20:11

Tvätten är klar, check

Maten äten, check

Ljusen hämtade, check

1 timmes rask promenad med Emma på 5,17 km gjord, check

Nu kom Emma med en kopp te till oss och sen är det duschen och CSI kvar

  Imorgon ska jag ta med ett gäng nallar ner till centrum för att donera till Estland för Hela människan samlar in till fattiga barn som inte har råd att köpa nån nalle. Så idag åkte dom i tvätten och imorgon ska dom få ett nytt hem. Skönt att bli av med dom tycker jag!!

Av Barbro Åberg - 5 december 2011 16:05

men det var för att jag var och åkte lite finlandsbåt igår. Var hemma så sent så jag orkade inte sätta på datorn för att kolla in vad som hänt.

  Vi var 4 arbetskamrater som åkte. Tog våra drickspengar och åkte för. Jag fick till och med äta för barnpris bara jag hade papper på att jag op:at mej. Julbordet var gott men dom stressade nåt förbannat.   På 1,5 timme skulle man ha ätit och gått ut och det trots att dom inte skulle ha några fler sittningar förrän dom åkte tillbaka mot finland. Helt sjukt!! Kan väl ha 2 timmar åtminstone.

  När vi satt och åt efterrätt så kom dom och sa till att det var stängt. Förövrigt så var hela dagen trevlig men dyr och man var tämligen trött när man kom hem. Upp tidigt på morgonen så det blev ingen sovmorgon.

  I lördags blev det ingen kinamat för dom hade flyttat, hittade ingen restaurang iallafall så det blev till att åka till en Indisk restaurang istället. Gott men annorlunda.

  Sen for vi hem och myste ner oss i soffan. Blev en tidig kväll för mej eftersom jag skulle upp tidigt på morgonen.

  Nu ska jag tillbaks tvättstugan och och sen ska jag till Maria för att hämta ljusen som blev beställda på ljuspartyt.


Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards