babsan22

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Barbro Åberg - 22 december 2011 20:59

Började halv 7 imorse. Sved lite när klockan ringde.   

  Vi hann iallafall klart med smörgåstårtorna i tid! Och alla andra beställningar.

Vid 5 var jag på massage. Så skönt, precis vad jag behövde. Fast nu börjar jag få lite träningsvärk.

Frös som bara den när jag kom hem så först käkade vi tacos och sen värmde jag en kopp med vinglögg. Riktigt gott med massa russin och mandel. 

  Nu har jag packat klart det som ska med till mamma för Mats kommer och hämtar mej direkt från jobbet så om inte grejorna är packade så kommer dom inte med.

Ska jag bara köpa räkor från jobbet och sen inhandla lite rödbetssallad så ska väl allt vara fixt.

Imorgon blir det inget nätande tror jag så jag passar här på att önska alla en super GOD JUL och hoppas ni får mycke god mat och många klappar!!

     

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards