babsan22

Alla inlägg den 31 juli 2011

Av Barbro Åberg - 31 juli 2011 10:00

Ja så var det bara 1 vecka kvar av semestern. Börjar ändå komma i det stadiet att det ska bli skönt att börja jobba så då är jag väl antagligen utvilad så det räcker eller så börjar jag bli uttråkad!!   

  Sitter här och ska försöka få i mej min frukost. De blev en lingongrova med skagenost, lördagskorv och en ostskiva. Förstår inte att det ska va så svårt att få i sej en macka. Är sällan hungrig efter jag tagit mina piller.

  Idag kommer hela familjen hem oxå. Ska hämta Emma så snart Mats kommer med bilen. Ska bli skönt att få hem dom även om det har varit skönt att va själv. Men nu börjar det bli ensamt.

  Ska försöka få ork till att tvätta fönstren på andra sidan oxå. Att det ska va såå tråkigt att tvätta fönster?? Går ju fort bara man börjar men bläääää! Bädda rent i Emmas säng innan hon kommer hem eller rättare sagt bädda med lakan för dom åkte i tvätten samma dag hon for och det har inte blivit några nya än men det går fort. Blir hon glad hoppas jag.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards