babsan22

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Barbro Åberg - 2 juli 2011 12:50

Mulet och blåser men är ändå 27 grader varmt och klibbigt. Ingen normal svensk sommar längre utan nån konstig tropikvärme med en massa fukt. Men man ska väl inte klaga nu när det äntligen blivit sommar.

  Står fortfarande still i vikt, astråkigt!! Men det händer väl nåt nångång?! Dricker iallafall mer vatten även om jag inte lyckas äta det jag ska.

  Till frukost blev det en toast och filmjölk med ingefära. Gott!! Men det tog en timme att få i sej allt.

  Skulle behöva engagera mej med att plocka ur diskmaskinen och fylla den igen men vet inte om jag orkar just nu. Tror jag ska ta min bok och sätta mej på balkongen istället. Resten av familjen sitter och spelar call of duty, ett pangpang spel där man springer runt och dödar allt som rör sej. Astråkigt! Emma spöar skiten ur killarna!! Dom har gått ihop sej mot henne men förlorar ändå. hehe

  Emma vill åka och bada på Mölle. Ska kanske packa en liten picknick med mycke vatten och ta min bok och lägga mej där istället. Får inte bada just nu själv men kan ju sola!! Mycke solskydd och ta med parasollet kanske. Jo så kan vi göra.

Over and out! Bye for now.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards