babsan22

Alla inlägg den 30 juli 2011

Av Barbro Åberg - 30 juli 2011 18:47

Idag hade jag sovmorgon. Vaknade kvart över 10 av mina grannar som sprang fram och tillbaka. Vet inte vad dom gör i den lägenheten. Det springs runt runt och smälls i dörrar och gapar och skriker. Tur att det var dags att gå upp. Höll ju på att missa mitt och mammas lördags nöje, melodikrysset. Ja jag vet att det är pensionärsvarning men jag kan ta det!!   

  Annars så har det blivit fönstertvätt i Andreas rum och i köket än så länge. Nya gardiner till det. Ska ta Emmas rum när orken kommer tillbaka. Sen är det bara vardagsrummet och inglasningen kvar fast den tar jag när Mats är hemma så han får lyfta ner dom. Glasen är astunga och vill inte tappa dom över kanten.

  Nu har jag fixat lite kvällsmat, mac and cheese med korv och grönsaker, blev gott! 

Snodde ytterligare ett recept av ankanplankan, after eight-muffins. Vet inte när jag ska hinna göra allt smarrigt hon lägger ut. Om ni vill ha lite schyssta goa recept så besök hennes blogg. Man blir hungrig och sugen fast man redan ätit. ankanplankan@bloggplatsen.se Mycke mumsmums. Synd att jag inte har after eight hemma för då hade jag provat redan nu, när ingen är hemma!! hehe

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards