babsan22

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Barbro Åberg - 11 juli 2011 11:53

Första officiella semesterdagen!! Ska bli ruggigt skönt. Tyvärr är ju inte vädret det roligaste men det är ju iallafall varmt.

Börjar min semester med tvättstugan så jag får allt tvättat till vi ska åka. Bara plocka undan och packa ner så inte ungarna hinner använda nåt så man måste tvätta igen. Slängde med alla badkläder som användes i helgen oxå.

  Vet ju inte om jag kommer att komma nära nån dator under min bortavistelse så bli inte förvånade när bloggen tystnar. Lovar att komma tillbaka så fort vi kommit hem igen. Då ska jag förhoppningsvis uppdatera med lite bilder oxå.

Nu ska jag ner till tvätten igen. Får se om jag hinner slänga in nåt mer idag. Ska ner till Frisören Elias med Andreas oxå så han får snaggas lite och bli av med luggen.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards