babsan22

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Barbro Åberg - 12 juli 2011 13:33

Idag har vi varit och inhandlat allt som vi fått beställning på. Allt är ju så mycke billigare här än i Finland så det blir ost, leverpastej, vin, lithells korv bl.a

Har packat allt utom kylvarorna, båten går ju inte förrän 8 ikväll så vi har gott om tid. Ska hinna äta lite middag oxå innan vi sticker så ta vi oss en obligatorisk räkmacka på båten sen, inte världens godaste men den funkar.

  Mätte och vägde mej idag och vikten står i princip still och även måtten men räknade efter lite på dom och konstaterade att det är -10 cm på lår, -10 cm på rumpa, -10 cm på höft, -10 cm i midjan och tyvärr för min man även -10 cm runt boobsen. Många bäckar små blir en hel meter!!   

  Hör av mej så snart jag kan, vilket jag inte vet när, var eller hur men kanske kan få lite tillgång ibland.

Ha det så jättebra så hörs vi!! 

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards