babsan22

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Barbro Åberg - 28 juli 2011 11:53

Glömde ju att jag skulle skriva lite om vad jag tyckte om Harry Potter-filmen om nu någon kanske skulle vara intresserad?!

  Vi såg den i 3D så det blev ju lite verkligare eller vad man ska säja. Filmen var mycke bra men det va ju lite antiklimax. Tråkigt att det är den sista, vad ska man nu se fram emot??

  Annars så var det inte så mycke avstamp från boken som många filmer brukar vara utan det hände ungefär som det står skrivet och sånt gillar jag. Har sett filmer där inte en siffra är rätt med boken och då är det tråkigt.

  Mysigt oxå att Emma och jag fick vara lite själva bara hon och jag utan killarna. Dom ska gå och se Bilar2 sen när den har premiär.

Av Barbro Åberg - 28 juli 2011 11:37

Ojdå missade visst igår. Var inte ute på nätet på hela dan tror jag. Jo en snabbis på fejjan när jag kokade kaffe efter maten.

I tisdags käkade vi tacos med grannarna. Sååååå gott! Synd att man inte kan äta mer för det är ju så gott! Det blev en minitub och 10 chips sen var det stopp. Men gott!! Kan man inte säja för många gånger!!    

Igår grillade vi kycklingspett och så hade vi risotto med kantareller till det. Oxå mycket gott!! Sen blev det kaffe och senare på kvällen käkade vi maräng sviss.

  Annars hände det inte så värst mycke under dagen. Satt ute i pergolan med grannarna och umgicks. Trevligt. Har ju semester så behöver inte göra så många knop.

  Idag är det tvättstugan 10-14 och sen ska jag skjutsa Emma till en kompis för dom är ute vid deras husvagn vid Gålö Havsbad så hon ska va där till söndag. Mats och Andreas ska åka till hans föräldrar imorgon och jag och Millan ska ut och plocka svamp i skogarna hos mamma. Så sen är jag gräsänka hela helgen. Kors vad synd det är om mej! Ska njuta som bara den. Sitta på balkongen och läsa min bok och dricka vin.    

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards