babsan22

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Barbro Åberg - 25 juli 2011 12:55

Nu äntligen har vi sovit i våra egna sängar. Har inte varit hemma sen tisdagen den 12e när vi tog kvällsbåten till Finland. Jätteskönt!

  Mats ska väl en sväng till svärmor men då tänker jag vara hemma och förhoppningsvis putsa lite fönster som inte blivit gjort sen förra året. Klart lagom till hösten kommer.

Idag hade jag halvårskontroll från StGöran. Endast ringkontakt men fick väga och mäta midjan ändå. Hon tyckte det var konstigt att jag stått still så länge som jag gjort och föreslog att jag ska börja föra matdagbok på allt jag stoppar i mej med klockslag och mängd och sen ringa dietisten och höra med dom. Håravfallet skulle stabilisera sej såsmåningom.

  Så va vi in till Råsunda idrottsklinik med Emmas fötter och han kände och klämde lite och sen fick vi remiss till cityakutens röntgen. Så nu ska vi vänta på tid från dom och sen höra av oss igen till idrottskliniken. Får vi se vad som händer.

  Har beställt biljetter på HeronCity för Emma och jag ska kolla Harry Potter idag. Lagom nöje vid sånt här trist väder. Ska bli spännande att se sista delen. Lite trist dock att det nu är slut! Återkommer med recention om den var bra eller ej.

Igår roade vi oss med detta oxå:

  Årets andra skörd. Den första fick jag typ 10 st små rackare och nu orkade jag knappt bära korgen ur skogen. Gott gott!!

Har ungefär hälften kvar som får rensas ikväll.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards