babsan22

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Barbro Åberg - 26 juli 2011 11:02

Vädret är ju inte på sin gladaste sida idag heller. Hoppas att solen snart vill titta fram så man kan få bli lite brun innan man börjar jobba igen.

  Idag känner jag mej lite slö och slapp. Det enda jag tänker engagera mej med idag är att lägga alla kantareller i frysen. Dom blev färdigrensade till slut!! Kanske ska ta fram nåt vi kan grilla oxå?! Frågan är bara vad!


Och skänk en tanke till offren i Norge!! Vart kommer alla dårar ifrån?? Är det förmycke dataspel eller vad? Kan man inte fatta att man inte kan hoppa på någons huvud utan att den dör?? Eller skjuta nån för dom ställer sej inte upp igen och skjuter tillbaka. Det finns ingen ångra-knapp.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards