babsan22

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Barbro Åberg - 22 juli 2011 09:27

Hemma!! Åkte iland vid tjugo i 7 imorse. Borta bra men hemma bäst!! Fick köra nästan hela vägen ner igår, brukar vanligtvis sitta brevid och halvsova hela vägen. Tröttsamt!! Vi tog en fika och kisspaus när vi hade ungefär en timme kvar att köra så då fick Mats ta över ratten. Vill inte köra i Åbo.

  Tyvärr ska vi inte va hemma så länge idag. Har tvättstugan 10-14 och sen ska vi åka till brorsan. Syrran har grillfest imorgon så vi åker ut redan idag för att umgås lite. Kanske ska gå till skogs imorgon för att kolla efter lite svamp oxå när man ändå är där. Nu har det ju regnat så det kanske har kommit lite kantisar.

  Gå till mamma och hämta min jacka och tandborstar som jag glömde sist oxå. Huvet under armen!!

  Ska passa på att sova lite middag oxå innan vi åker. Om jag kastar in tvätten så hinner jag vila 30 minuter innan den är klar och sen kasta allt i torktumlaren så kan jag vila ytterligare 1½ timme, nice!! Kanske hinner kolla nån film?? Nä ska sova!!

Nu ska jag plocka iordning tvätten. Blir en del kan jag säja, trots att jag tvättade en del under veckan. Fast det var mest underkläder och t-shirts.

  Tråkigt väder! Man blir trött av bara allt grått. Men det skulle klarna upp framåt kvällen så vi får hoppas på det. Hoppas det blir bra till imorgon för vi skulle sitta ute.

Får se om jag lyckas låna en dator av bror och slänga in nån stänkare imorgon. Annars så återkommer jag på söndag.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards