babsan22

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Barbro Åberg - 20 mars 2012 19:06

Först jobba som vanligt 7-16.30 Sen skulle jag ha fått massage men Sabina smsade att hon blivit sjuk så vi sköt på den tiden, tyvärr!!

  Sen ringde Emma mitt på dan och sa att hon inte ville sjunga idag för hon mådde jättedåligt så hon fick ringa sej sjuk där.

När jag kom hem hade hon 38,2 i feber så det blir ingen skola imorgon troligtvis. Dom ska kolla film imorgon och den ville hon väldigt gärna se men. . . Dom har läst grekisk mytologi och historia så dom skulle kolla på Troja med Brad Pitt. Hon sover nu så vi får se hur hon mår imorgon bitti.

  Själv tog jag bilen ner till centrum och köpte mjölk. Skönt att slippa släpa på det imorgon.

Var in på skatteverket och kollade deklarationen och jag får tillbaka lite pengar, tjoho!! I´m rich!! Eller inte! Hade ju kunnat vara lite fler nollor bakom siffrorna!   

  Till helgen tror jag att jag ska sno Ankans glassrecept och fixa till för jag är gräsänka med barnen. Kan vi mysa både fredag och lördag med smaskig nyttig glass!! 

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards