babsan22

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Barbro Åberg - 16 mars 2012 20:19

Så var helgen här igen! Måndag, fredag, måndag, fredag vart tar de andra dagarna vägen??

  Slutade halv 5 och gick hem och lagade mat. Blev spansk omelett, gillar när det är allt i ett.

Sen åkte jag och barnen till ICA Maxi och handlade. Tror jag har allt för helgens bak och matorgie.

Imorgon blir det bullar, kryddkaka och en långpannekaka med äpplen. Ska göra en radiokaka oxå och tänka på papsen, han gillade den!

 Imorgon är det oxå 3 veckor sedan pappa dog. Vi tände ett ljus på balkongen i lyktan för honom idag.

Tiden går så otroligt fort, känns fortfarande overkligt som att han fortfarande är på hemmet och man bara kan åka dit och hälsa på. Han är borta och jag kommer aldrig mer få en bamsig björnkram. Aldrig mer få en näve solvarma hallon eller solvarm tomat eller en bukett blommor plockade i trädgården, aldrig mer gå ut på isen och pimpla ihop! Jag saknar dej pappa!!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards