babsan22

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Barbro Åberg - 9 mars 2012 18:47

Skitbloggplatsen!! Var precis klar med texten och skulle lägga in en smilee och då försvann hela skiten utom smilesen! Bajskorv!!

Helgen är här!! Såå skönt!! Är grymt trött så det blir en tidig kväll ikväll. Ska lägga mej och läsa lite sen tror jag.

  Imorgon ska vi träffa Mats syster, sambo, unge samt föräldrar ute på djurgårn. Dom skulle äta lucnh där så vi hänger på och tar en fika. Får se om jag oxå käkar lunch eller bara fikar. Beror på vad dom har att erbjuda.

  Dagen har inte varit speciellt upphetsande. Jobbat som vanligt 7-16.30 Suger lite att jobba så sent på en fredag, skulle ju hellre sluta 14.00 som jag gör på måndagar.

Middagen blev enchilladas med köttfärs. Gott och serverades med creme fraiche.

Blev serverad en lonkero under matlagningen. Bra service på den här syltan!!      


Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards