babsan22

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Barbro Åberg - 7 mars 2012 17:39

Igår var jag associal. Orkade inte skriva nåt för det hade inte hänt nåt.

  Hem efter jobbet och laga mat. Blev kasslerpasta med kantareller. Otroligt upphetsande!!   

Sen skjutsade jag Emma till sången och under tiden satt jag i bilen och läste min (Millans) bok och lyssna på radion samt drack medhavt kaffe. Lite småmysigt alldeles ensam. Blev lite kallt efter 45 minuter men då kom Emma precis så vi åkte hem igen.

  Sen hände inget mer än att jag fortsatte att läsa och kolla med ett halvt öga på Wipe out.

Dagen idag har varit ungefär lika upphetsande. Middagen blev stekt kycklingfilé, ris och currysås.

Tog med semlor hem men får se när vi ska äta dom. Tillsammans blir det ju inte för nu är Andreas iväg på karate 18-19 och sen ska Mats iväg på karate 19-20 och jag sticker på poweryoga 20.35-21.35 Usch vad det är sent!! Gillar inte tiden men man sover väldigt skönt efteråt.

  Nu ska jag koka en kopp kaffe så jag tar nog ena halva semlan nu så får vi se om den andra slinker ner sen eller om den slinker ner i sopkorgen?!

                                                  

   

 

                                

 

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards