babsan22

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Barbro Åberg - 14 mars 2012 17:28

Idag fick jag för att jag gnällt över att det har varit så lugnt på jobbet. Helveti vicket satans drag de va ida!! Har folk grävt ur madrassen eller vad..?

Idag har jag inte varit speciellt arbetsför eller ens motiverad. Har mest velat motionera med baseballträt. Rätt mordisk och på ganska skitdåligt humör. Så ska man på poweryoga, kan ju inte påstå att jag är speciellt motiverad för det!! Idag borde det ha varit karate med kumite så man hade fått slå nån!!

  Och fryser gör jag så in i h-vete. Bara 20.7 grader inne. Har tofflor och fleecetröja men fryser ändå!

Funderar på vad jag ska baka på lördag. Bullar blir det och sen funderar jag på en äppelkaka för jag har så mycke äpplen i frysen men skulle vilja göra kryddkakan som jag fick recept på från Ankan. Kanske jag kan göra oxå. Måste ju ha några småkakor oxå. Kanske syltkakor (pappas favvosar) och kolasnitt eller kanske bruna bröd i längder?? Eller nougatkakorna från Ankan??

   

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards