babsan22

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Barbro Åberg - 12 mars 2012 16:26

Gårdagen fortsatte med att jag åt frukost, skjutsade Emma till 11 till kyrkan och hämtade henne vid 1.

Fixade nudlar till lunch och sen vid 2 åkte vi till Heron för att kolla film. Den började halv 4 och slutade strax efter 5.

  Åkte förbi Robbans och köpte sallad på väg hem. Drack ett stort glas vatten medans vi väntade. Sen när jag körde in i garaget hemma så började jag känna mej väldigt konstig. Kallsvettig och yr.      Stängde grinden och ut genom dörren och det blev bara värre. Emma sa att jag var kritvit i ansiktet och började yra om att hon skulle ringa ambulans vilket jag tackade bestämt nej till. Tog väldigt lång tid hem och kallsvetten rann nerför ryggraden. När jag kom hem var jag kokhet.

  Tog en klunk cola ur Emmas glas och då började det kännas lite bättre. Satte fart och äta så jag fick i mej nåt och det blev bättre och bättre men började bli väldigt trött. När jag ätit färdigt var jag så trött så jag nästan såg stjärnor så jag gick och la mej i soffan med en filt för nu frös jag så jag skakade och somnade nästan genast. Konstigt!! Var det dumping eller blodsockerfall??


  Idag var det jobb till 14.00 och sen hem till lilla tvättstugan. Kopiöst mycke tvätt idag. Verkar som jag inte tvättat på 3 veckor.

  Sen hem och fixade potatisgratäng som jag slängde in i ugnen vid 3 så den ska få gotta sej riktigt ordentligt och bli krämig. Sen koka jag en kopp kaffe, fixa en macka och Andreas med så gick vi ut i pergolan och lapa lite sol. Synd bara att det ska blåsa så förbannat jämt.


   

Vet inte om det syns så mycke men konstaterade att jag har en vass potatisskalare!! Man måste hålla undan fingrarna!!  ;)

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards