babsan22

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Barbro Åberg - 19 mars 2012 18:18

Märkte den hårda vägen att folk har fått pengar. Fy h-vete vad mycke att göra. Fördelen är att tiden går fort.

Hem till tvättstugan, Andreas mötte mej där för vi gick till vårdcentralen efteråt. Hade tid för återbesök kl 3 för att kolla hans öron om trumhinnan hade växt ihop ordentligt nu och det hade den. Kollade även hans röda öga som aldrig blir bra. Ingen vet vad som är fel. Nu fick han allergitabletter som vi ska prova med och se om det händer nåt. Annars ska jag åter höra av mej så ska vi få remiss till ögonkliniken så får dom klia sej i huvet lite!

  Middan blev pytt i panna. Blev lite för mycke kött i den måste erkännas men jag ska ju ha mycke protein, hehe!! Stekt ägg och rödbetor till det!

  Nu ska jag gå in på Fudji photo för att förstora ett foto på pappa som mamma ville ha.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards