babsan22

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Barbro Åberg - 1 mars 2012 15:21

Vilka sega dagar!! Så lite folk, så lite att göra!! Tråååkigt!!

  Igår åkte jag iväg för poweryoga som vanligt på onsdagar. Fick åka själv för Mia va på väg hem från London den lilla svikaren!!

Hade ju ingen som helst lust utan hoppades in i det sista att det skulle vara sportlov även där men icke!

  Sitter och väntar på att det ska komma nån jag kan pricka av men det visar sej att det blir bara jag och Marie (hon som håller i det hela) så vi sa att då skiter vi i det. Hon hade ätit kräftor dan innan och upptäckt att hon inte tålde det så hon hade tillbringat natten på akuten och jag hade ingen lust helt enkelt.

  Kommer ut till bilen och känner hur hela magen vänder sej upp och ner och kör runt 18 varv. Nu är det bråttom om det inte ska sluta i en buske på Huddingevägen. Körde väl inte helt lagligt men nöden har ingen lag. Hant precis hem och in på muggen!!    Älskar min mage!! NOT!

  Till råga på allt så har lille sonen beställt pannkaka till idag. Får hitta på nåt annat till mej för jag har ingen lust att sitta på muggen idag igen!

Nog skitsnack!

  Solen skiner och det är helt underbart skönt ute. Så varför sitter jag här?? Man kanske ska koka en kopp kaffe och ta boken med ut i pergolan?? 

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards