babsan22

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Barbro Åberg - 29 januari 2012 15:49

Min mage skriker när jag dricker latte, vill väl inte riktigt vara med. Är lite skakig oxå!

  Dagen har börjat med klarblå himmel och några minusgrader. Nice väder.

Gjorde engelska muffins med russin till frukost medan Mats dammsög. Dom blev riktigt goda fast kanske lite små. Vet man det till nästa gång!

Har bytt lakan i allas sängar. Så skönt att sova i nybäddat.

  Till middag tog jag fram en fläskfilé och eftersom vi inte hade nån potatis så gick hela familjen på en promenad till Ica.

Köpte potatis, morot, purjo, selleri, palsternacka, jordärtskockor, rödbetor, lök, paprika och zuccini till rostade grönsaker. Sen blev det lite frukt och bär till efterrätten med vaniljglass.

Blir champinjonsås till det hela eller om jag ska ta fram kantareller??

  När vi kom hem så ringde Andreas till Alex så dom drog ut i pulkabacken.

Själv har jag förberett grönsakerna och ska väl putsa köttet och påbörja såsen så den får stå och svälla lite. Gör såsen så den får reduceras lite.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards