babsan22

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Barbro Åberg - 8 januari 2012 15:12

Efter lite svängar runt diverse möbelvaruhus så gav vi upp och for till IKEA.

Där hittade vi stolar till köket så nu står 4 nya killar vid namn Börje runt mitt köksbord         Sköna att sitta på oxå!!

Andreas fick 2 av de bästa stolarna till sitt skrivbord och databord så slängde vi hans skrivbordsstol som är livsfarlig. Har nästan klippt fingret ett flertal gånger på den stolen.

  Passade på att köpa nya kaffe/tekoppar när vi var på IKEA oxå så nu har jag donerat de gamla omaka till barnen så dom har nåt att börja med när dom flyttar. 12 likadana, får se hur lång tid det tar innan jag lyckas slå sönder 1.

Av Barbro Åberg - 8 januari 2012 11:20

Den käre maken skulle göra varma mackor till frukost eftersom vi fick champinjonstuvning över från racletten igår men fick avbryta det hela för att åka till affären och handla ost.

  Så vi for iväg till ICA på morgonen. Ganska tomt och skönt där.

Hem igen för ett nytt försök villket lyckades. Till det blev det för min del att skaka liv i Herr Gusto så jag fick mej min latte.

  Efter frukost lastade jag diskmaskinen så den kom igång och sen fick även blommorna frukost och nu sitter jag här med resten av kaffet samt en pepparkaka till efterrätt!  :)

  Gubben är inne på att åka till IKEA och handla nytt köksbord. Eller iallafall nya stolar för dom håller på att falla i bitar. Sitsen är bast eller nåt sånt och nu har de börjat falla i bitar så golvet är fullt med sånt "gräs" efter man suttit.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards