babsan22

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Barbro Åberg - 23 januari 2012 19:09

Dagen började så där. En arbetskamrat vabbade och chefen hade problem att hitta ersättare. Löste sej tur nog till slut ändå.

Kokade 2 olika sorts soppor, en tomatsoppa med vitlök, trattisar och creme fraishe och en klar grönsakssoppa med vitkål, rödlök, purjo, paprika och majs.

  På måndag eller tisdag nästa vecka, beror på om vi hinner eller inte, så ska vi göra laxpudding till lunch på jobbet. Namnam!! (Hoppas jag!!)

  Nu är det 4 dagar kvar (snart) tills vi åker. Ska bli grymt kul. Hoppas dom får tummen ur röven och fixar klart discot tills det är dags! Frågade chefen idag om jag fick gå en halvtimme tidigare på fredag så jag hinner med 16.07-tåget och det var inga problem! Skönt! Hinner jag kanske till och med duscha och fixa mej innan middagen.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards