babsan22

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Barbro Åberg - 9 januari 2012 18:56

Dagen var lite som vanligt. Började med att jag fick torka ur frysen för dom hade frostat av den över natten och eftersom jag är först och behövde knäppa igång den så blev det jag som fick städa.

  Förövrigt blev väl det mesta som vanligt.

Hem snabbt för jag hade tvättstuga. Emma var snäll och gick ner med tvätten så den fanns där när jag kom hem. Nackdelen var att när hon kom ut för att öppna till mej så lyckades hon stänga mellandörren med nyckeln kvar därinne. Blev bara att börja ringa till Botkyrka Byggen för att hitta nån som kunde öppna.

  Skulle ju gå med henne till vårdcentralen direkt efter jag slängt in tvätten i maskinerna men nu fick det bli Mats som gick dit medan jag väntade på att få komma in i stugan.

  Men nu är allt tvättat inkl. julgardinerna och de är manglade och hoprullade till nästa jul. Skönt!

Middagen blev kokt potatis och fiskbullar i hummersås. Svår matlagning!!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards