babsan22

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Barbro Åberg - 10 januari 2012 12:46

Dagen började väldigt tidigt idag. Tog ledigt för att jag skulle på 1-årskontroll men fick jobba lite mer än 1 timme imorse för vi fick in 50 landgångar som skulle hämtas kl 8.

  Var på jobbet kvart över 6. Fixade landgångarna tillsammans med Anna och blev klara vid halv så jag hann till och med att käka lite frukost innan det var dags att gå till tåget.

  Kom till St Göran vid 10 i 9 så jag hann fylla i frågeformuläret innan jag skulle in till sköterskan.

Allt såg bra ut sa hon. Alla prover var kanon, blodtryck normalt, midjemått okej och har gått ner 75% av övervikten.

  Hade även tid hos dietisten och hon tyckte allt såg bra ut och att jag åt vid jämna bra tider. Det jag skulle tänka på var att kanske dra ner mängd på mellisarna. Kunde va så att dom är lite för stora och att det är anledningen till att jag inte går ner utan att jag står still. Ska prova det!! Allt för att gå ner de sista 6-8 kilona som sitter fast.    


Igår hade jag min 1-årsdag på bloggen och imorgon är 1-årsdagen på min operation. Helt otroligt vad fort tiden har gått!!    

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards