babsan22

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Barbro Åberg - 11 januari 2012 17:32

Hipp hipp hurra för min 1-årsdag idag!!

Helt otroligt så fort tiden har gått. Var ju inte länge sen man låg där!! Opererades vid halv 10 på morgonen. Skönt att man inte behövde gå hungrig så länge.

Sen fick jag inget att dricka förrän mitt i natten för dom hade tagit prover konstigt och var inte säkra på om allt stog rätt till. Men mitt i natten kom en vänlig sköterska med lite saft som man fick dricka sakta med tesked.

  Nu har jag fått Mvg på 1-årskontrollen och är nästan som ny. Lite packning kvar som helst ska bort innan sommaren!!

Idag drar träningen igång igen efter juluppehåll. Så vid kvart över 8 kommer Mia och hämtar mej för ett poweryoga pass. Lite sent på kvällen men man sover som en stock, väldigt avslappnad.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards