babsan22

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Barbro Åberg - 22 januari 2012 17:04

2 filmer senare var det dags att fixa käk.

Patrick (grannen) ringde och frågade om vi behövde nåt från affären så jag passade på att beställa pommes frittes, grillkorv och räksallad så nu står det i ugnen och puttrar allt tillsammans. Orkar inte ens steka korven utan den ligger uppe på pompan och grillas samtidigt.

  Min lilla Emma mår dåligt idag. Lös och ont i magen, lite feber och ont i kroppen. Hon har legat och sovit halva dan. Får se om hon är så pass dålig att hon somnar i natt oxå!!

  Nu ska jag ta och duka bordet så vi kan äta när klockan ringer.

Tjillevipp!!

Av Barbro Åberg - 22 januari 2012 11:40

Fast jag klarade mej nog ganska bra, är nog mest trött. Men visst känns det i huvet. För en gång skull så blandade jag inte en massa utan höll mej till "lonkero" hela kvällen, kanske därför man inte mår så dåligt??

  Frukosten blev en macka som jag värmde i micron med salami och ost. Så kallt i lägenheten så man tar alla värmekällor man hittar!! Nu sitter jag med en kopp kaffe så det blir förhoppningsvis lite varmare i kroppen.

  Snart ska jag ta en filt och lägga mej i soffan och kolla på film. Lagom nöje idag!!

Vatten, kaffe och jordnötter!!

Blir ingen poweryoga idag helt klart.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards