babsan22

Direktlänk till inlägg 29 maj 2012

Idag är jag en surf...a!!!

Av Barbro Åberg - 29 maj 2012 18:46

Dagen började med att jag upptäckte att nån djävla idiot varit i mitt skåp och snott varenda djävla penna som jag tagit med mej hemifrån ur min privata samling. Han/hon hade lämnat 1 penna. Letade runt och hittade en del av alla jag tagit med mej. Idioten visade sej sen vara min chef!! Hur i hela helvete man kan komma på att sno pennor som dom inte själva köpt in till företaget?! Spelar ingen roll hur djävla många jag har i mitt skåp om det inte är såna dom köpt och det sa jag oxå. Skiter i att det är pennor, det är principen!! MAN GÅR INTE OCH ROTAR I ANDRAS SKÅP!!!!!!!    Numer är det skåpet låst! Trodde inte man skulle behöva göra det men har lärt mej den hårda vägen! Trist när inte ens cheferna bryr sej vad som är ditt eller mitt, varför ska då jag?? Om jag behöver bröd kan jag bara ta hem det då?? För jag behövde det just då!

  Börjar VERKLIGEN bli dags för förflyttning känner jag. Blir bara mer och mer irriterad på alla idioter som arbetar där för varje dag som går.

  Ska nog börja se mej om efter nåt annat, dags att sluta vara bekväm. Har lovat Maja att vänta tills hon går i pension och det gör hon i maj så jag får väl stå ut så länge, kanske!!

  Sen har jag haft tjafs med lille sonen som har blivit en riktig liten skit. Vet inte vad som flugit i honom. Säjer emot, gör som han tycker, stöddig och då blir hans mamma ARG!! Just nu har han både data och TV-förbud. Höll på att bli av med både datan och TVn helt och hållet men han ringde och bad om ursäkt. Och sen gjorde han ett fint kort och gav mej. Tur för honom!


Ber om ursäkt för mina mindre muntra ord men det var skönt att få ventilera!

Nu har Herr Gusto gett mej en kopp kaffe så nu är jag nöjd igen.    

 
 
Ingen bild

pethra

29 maj 2012 19:29

Det finns GRÄNSER man inte går över! och det är din blogg skriv vad du tycker och tänker vill man inte läsa så är det ju valfritt :)

Barbro Åberg

29 maj 2012 20:47

Hehe har du ju rätt i förstås!! ;)
Kändes iallafall bra att skrika ut det!!

 
Ingen bild

millan

29 maj 2012 19:56

ja livet är verkligen en utmaning ibland med barn och allt. Trist att du skulle behöva börja låsa skåpet men men vad gör man. Nåja bra o få skriva o ventilera av sig vi hörs kram

Barbro Åberg

29 maj 2012 20:47

Visst är det så!
Kram!

 
Ingen bild

Vicke

29 maj 2012 20:15

Tjenare bruden! Jag förstår precis va du menar med humöret! Jag led en sväng av det i lördags... Har hantverkare här hemma, som lovat mig att koppla in min tvättmaskin på fredan, efter borttagning av golv osv. i badrum och tvättstuga (fukt/mögel). Glad i hågen langar jag in tvätt på lördamorronen, för att konstatera (efter att jag stängt igen luckan)att strömkabeln hänger där alldeles oduglig och inte inkopplad! Tvätten är inlåst! Vråååååååååååååååååååål!!! Sen va den dan förstörd! Behöver jag tala om vilken tid i månaden det är?! För att avreagera mig, möblerade om och bytte våra två sovrum med varandra. Mannen va iväg själv med sina "bröder". När han kom hem på natten va allt klart och jag var glad igen! :) Må bäst älskade systra! <3

Barbro Åberg

29 maj 2012 20:46

Kanske ska möblera om då?? :)
Puss på dej sis!!

 
Annika

Annika

30 maj 2012 07:21

Men va fan.....men WIIIII så bra för mig, kom hit...behöver dig här!! Men du får på dig till slutet av augusti ;-P
Sänder en cyber-bamse-kram-fylld-med-dunder-honing-som-smakar-mintchoklad

http://www.ankanplankan.wordpress.com

Barbro Åberg

31 maj 2012 06:17

Skulle ju va kul men vet inte om det skulle uppskattas hemma.
Kan ju fråga men då tror han att det brunnit ordentligt! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Barbro Åberg - 5 november 2012 20:11

Har verkligen lagt av mej med att skriva. Min dotter skäller på mej för att jag inte sätter in några bilder. Vet inte vad det skulle vara för nåt med tanke på att det inte händer nåt i mitt liv.   I fredags åkte vi ut till mamma och hamnade hos min...

Av Barbro Åberg - 28 oktober 2012 14:48

Nu var det väldigt länge sen igen jag vet. Händer ju inte så mycke i mitt liv just som finns att skriva om.   Var och hämtade Andreas och en kompis i fredags på Heron för dom hade varit på bio. Passade på att gå in på XXL och kollade efter vinter...

Av Barbro Åberg - 13 oktober 2012 13:56

Gårdagskvällen var mycke trevlig och showen var bra, maten var okej. Christer Lindarw är fan i mej en av Sveriges vackraste kvinnor! :) Idag kommer Hillsen och vi vuxna ska först på bio och sen ska vi äta raclette. Raclette är som en bordsgrill...

Av Barbro Åberg - 12 oktober 2012 06:27

Idag blir det personalfest. Vi ska på Hamburger Börs och kolla AfterDark. Ska bli riktigt trevligt. Synd att det ska ätas så sent. Min mage brukar packa ihop om jag äter efter 7. Nåja finns väl toa även där!! Och imorgon kommer Hillsen. Vi ska för...

Av Barbro Åberg - 8 oktober 2012 18:41

Åkte som sagt ut till mamma i fredags och stannade till lördag. Blev bjuden på isterband och stuvad potatis. Såååå gott! Ingen här hemma är jättefötjusta i det så mamma och jag brukar äta det när vi är själva!    På lördagen var vi ut i skogen ho...

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards