babsan22

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Barbro Åberg - 15 maj 2012 21:36

Glömde visst bort er igår!! Ber så hemskt mycke om ursäkt. Kan ju knappast skylla på att jag har så hektiskt liv att jag inte hann. Vet inte vad jag gjorde förutom tvättstugan..!?

  Jo nu minns jag! Jag var barnvakt till grannens två killar. Edvin 5 och Jonathan 1. Jonathan somnade i soffan sittandes brevid Edvin så jag bar in honom i sängen sen satt jag och Edvin och kolla TV medan jag surfade lite på "paddan".

  Var hemma vid 8 igen och då hamnade jag i soffan.

Idag kollade jag och Mats en film efter middagen och efter det startade jag lille burken.

Fick ett läskigt blodsockerfall medan jag läste ankanplankans blogg så jag vinglade iväg till köket och tröck i mej en köttbulle medan jag fixade en tallrik med yoghurt och musli. Nu åt jag för mycke så jag blev illamående istället. Aldrig riktigt bra!!  

  Imorgon åker jag och Emma ut till mamma för på torsdag ska vi sänka urnan i Mälaren så ni kanske inte hör nåt från mej då. Lite beroende på täckning vilket inte brukar va så bra där! 

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards