babsan22

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Barbro Åberg - 2 maj 2012 17:54

Man blir så lycklig av lite sol, iallafall jag! Synd att man ser hur skitiga fönstren är bara.

Har satt Inga på att tvätta dom medan jag jobbar men vet inte riktigt vad hon gör om dagarna?! Slutar med att jag får göra allt själv!   

  Idag är det näst sista yogapasset, tror jag!! Ska bli skönt när det är slut. Ska börja styrketräna sen. Har inga muskler kvar efter operationen så jag måste göra nåt åt det.

  Till middagen gjorde jag idag pecorinogratinerad lax med spenat och till det pressad potatis. Sjukt gott!

Hittade receptet hos www.ankanplankan.wordpress.com Där finns det mycke godsaker!! 

En annan sida om ni är intresserade av mjukisdjur, täcken, kuddar, kläder m.m så gå in på min kompis Pethras sida. Hon syr allt själv!  www.pethraskök.nu

  Nu ska jag vila en stund!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards