babsan22

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Barbro Åberg - 11 maj 2012 19:26

Har varit lite konstigt väder idag. Förvisso varmt men klibbigt och så har solen skinit och nästa sekund har regnet vräkt ner.

  Har varit ganska lugnt på jobbet oxå. Skönt ibland!!

Idag har svärmor och svärfar kommit och ska stanna till söndag. Kommer va ett nervvrak på söndag gissar jag!! Svärfar ligger bara i soffan och sover hela tiden så det finns ingenstans att sitta om man ska titta på TV. Vägrar sitta på golvet!! Och hans skrällande hosta!! Skär i hela kroppen!!


Om ni gillar oliver ska ni passa på att vara med i en utlottning hos: www.ankanplankan.wordpress.com

Lycka till!!     Fast ni får bara vara med om ni alltid har otur i spel så jag har större chans!!  hehe


Nu ska vi fika så bajs i bajs!! 

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards