babsan22

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Barbro Åberg - 5 maj 2012 09:32

Skulle ha åkt in till stan idag och gjort några uteserveringar men just nu ser det inte så värst upphetsande ut. Inte speciellt varmt heller. Får vara tacksam dock att det inte snöar!!   

Grilla ikväll kanske istället, kan ju sitta inomhus och äta! Då måste jag ju kolla om det finns nåt av värde i frysen eller så.

Nu ska det snart bli frukost och sen blir det melodikrysset som vanligt och sen ringa mamma och höra hur det är med henne. Måste hålla lite koll på tanten!!   

  Så har jag blivit twittrare. Vet inte hur det gick till eller varför. Som om jag har ett så fantastiskt intressant liv så jag måste plita ner det på twitter oxå?!

Har följt Jonas Gardell lite och han är ju fantastiskt rolig. Satt och skratta för mej själv tills Mats undra vad jag höll på med.

Försöker lägga in en bild där men det vill inte fungera så jag struntar nog i det. Är så korkad när det kommer till datorer att för min egen skull så skippar jag det. Får väl ta Emma till hjälp som vanligt!  ;)

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards