babsan22

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Barbro Åberg - 13 maj 2012 09:32

Satte klockan på halv 8 för att svärisarna skulle hinna äta frukost innan de skulle iväg.

Mats skjutsade dom vid 9 till Södertälje där dom skulle hoppa på bussen.

Stackars alla som ska lyssna på svärfars skrällande hosta och elaka kommentarer i en hel vecka.

  Mats bror och svägerska var här igår så vi käkade stekt gös och abborrfilé med kantareller och kokt potatis till middag så hade dom med sej en tårta eftersom det var Magnus födelsedag igår.

Vi sa vi ska äta kroppkakor på söndag när svärisarna kommer tillbaka.

  Ska städa bort madrassen sen när Mats kommer tillbaka, behöver vara 2 för att få ut all luft.

Sen ska jag kolla klart på avsnittet av True Blood och kanske nåt mer avsnitt. Sen ska jag gå ut i pergolan och lapa lite sol tror jag. Kan ju förvisso sätta mej på balkongen redan nu men då kan jag inte titta på True Blood!!!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards