babsan22

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Barbro Åberg - 12 juni 2012 18:22

Händer inte så värst mycke i mitt liv just nu. Börjar bli lite lugnare på jobbet efter alla studenter som varit.

  Snart skolavslutning så då blir det väl en liten topp men gissar på mer fikagäster än tårtor hem.

Sen kommer det lite hysteri till midsommar och sen dör det ut och då börjar jag stänga ner systemet så jag hinner plana ut ordentligt innan semestern.

  Fast hjärnan har nog varit avstängd rätt länge så den har redan fått semester!! Blir nog problem att starta upp den igen nu när den varit avstängd så länge!

  Idag blev det ugnspannkaka till middag. Fick en gigantisk paltkoma efter så egentligen skulle jag vilja hoppa i säng och sova men satte mej här istället. Ska försöka få till en tidig kväll ikväll.

  Ska kolla ett avsnitt av TrueBlood nu så ska jag göra mej iordning sen.

På lördag ska vi ut med Mats jobbarkompis och hans fru igen. Vi ska gå på BarcelonaTapasBar. Blir nog bra som vanligt.

Tjillevipp!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards