babsan22

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Barbro Åberg - 3 juni 2012 20:03

Så kom det då ytterligare ett ordentligt störtregn så det rann från fönstret. Kan ju säja att fläcken på väggen blev ju inte mindre av den störtskuren! Dessutom såg Mats att det även läcker in i Andreas rum.   Coolt, kanske man kan få omtapetserat i alla rum. Förhoppningsvis lugnar det ner sej nu så att det får torka ordentligt så det inte blir mögelskadat så man måste flytta på studs.

  Fönstren blev iallafall riktigt rena och fina, kanske slipper tvätta dom, iallafall på den här sidan!? Nä då det ska tvättas, duschas blommor och bytas gardiner men inte idag!

  Blev järpar med champinjonsås och kokt potatis till middag. Blev en massa över för jag köpte 1,5 kilo blandfärs så det skulle bli ett gäng att slänga i frysen oxå. Blev 60 st över.

  Nu ska jag hoppa in i duschen bara Emma blir klar så Tjillevipp!!

Av Barbro Åberg - 3 juni 2012 11:43

Idag mår jag faktiskt riktigt bra trots att vi var hos Göran och Carola igår.

  Hade tur att få skjuts dit i regnet av Mats lillebror Magnus.

Sen har vi vår lilla privatchaufför som erbjöd sej frivilligt att komma och hämta oss. Gulleplutten!!

  Dagen som sådan kommer att innefatta ett 5-årskalas och hämta Emma vid kyrkan annars kommer den nog inte bli så upphetsande.

  Frukosten började med en proteinbomb innehållande 1 ägg, 2 skinkskivor, ost, lök och färsk basilika som äggröra. Till det 2 cocktailtomater och en latte.

  Sen får vi se om det blir nåt mer eller om jag är mätt resten av dan.

Ska iallafall bli kassler med champinjonsås och kokt potatis till middan.

  Vattenskadan har börjat torka men blir ju inte fin.

Igår kröp en liten läcka fram när vinden låg på mot fasaden.

   

Idag när det börjat torka ser den så här fin ut!!

Hoppas vi får nya tapeter!! Undrar vad jag ska ha då??

Kanske jag måste köpa nya gardiner oxå, vad synd!!    

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards