babsan22

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Barbro Åberg - 6 juni 2012 15:56

Igår fick jag börja en halvtimme tidigare för vi hade 21 smörgåstårtor att dekorera. Var klar vid halv 11. Fick gå hem vid 4. Det var skönt, hade blivit ganska lång dag annars. Köpte rostbiff och potatissallad till middag. Konstaterade att potatissallad inte var min grej riktigt.

  Sen satt vi ute i pergolan med Micke och Millan samt några till. Gick väl in vid 11-tiden.

Skön sovmorgon och sen fixade Andreas och jag scones till frukost.

  Kollade en film: Remember the titans, var riktigt bra. Verklighetsbaserad.

Sen hjälpte jag Andreas att baka en kladdkaka.

Fixade till karrén och la den i marinad till grillningen och så in med en potatisgratäng.

Nu ska jag duka bordet och sen gå ut med kött och pincett till grillgubben.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards