babsan22

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Barbro Åberg - 2 juni 2012 16:14

... att det var i tisdags sist jag skrev, hoppsan!! Ursäkta men vet inte var denna vecka tog vägen. Har inte hänt så mycke i mitt liv just nu utom att jag varit en surfi...a!   

  I torsdags la jag ihop 22 smörgåstårtor som jag dekorerade igår. Hade liiiiiite granna att göra. Måste bara tycka lite synd om dom stackare som tog studenten igår när regnet vräkte ner. Hade en gullig make som kom och hämtade mej på jobbet så jag slapp smälta på vägen hem, är man gjord av socker så är man liksom!!

Hem och hämtade barnen så åkte vi till Salem och käkade kinamat. Gillar den kinakrogen. God mat, bra service. Dom har antingen vanliga rätter kina eller thai eller så kan man äta av buffén. 138 :- för buffén tycker jag är överkomligt. Då har dom ett tio-tal olika rätter med bl.a friterad kyckling/räka, några grytor, nudlar, sushi av olika slag samt massa olika frukter och glass med friterad banan till efterrätt. Helt okej! Och jag får en god lunch!!   

  Åkte hem och borrade ner oss i soffan och kollade film, the safehouse. Helt okej film med både Fares Fares och Joel Kinnaman i förutom Densel Washington.

  Idag det första jag gjorde var att skicka en födelsedagshälsning till min älskade syster som fyller eeeh va det 29 eller...? Puss på dej hjärtat!!

Sen klev jag upp för det började bli dags för melodikrysset. Kan ju inte lämna mamma i sticket!

  Efter det blev det en tur till affären. Jag hoppade vid ICA Maxi och Mats och barnen for vidare till Skärholmen för Emmas gummistövlar hade gått sönder så det var dags att investera i nya.

Var klar lagom till dom ringde och sa dom var på hemväg.

  Hem och käkade lunch (nudelwok från igår kanske??  ;))

Sen kollade vi film, igen. Bad ass. Riktigt bra faktiskt, lagom action och klämkäckt!

Nu ska vi äta. Benfri kotlettrad jag gjort i grillpåse med pommes och kantarellsås.

Sen ska vi hem till Göran och Carola.

Tjillevipp! 

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards