babsan22

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Barbro Åberg - 7 juni 2012 20:25

Maten igår blev riktigt bra. Shit vad jag är duktig på att laga mat!!   

  Idag blev det lite lugnare på smörgåstårtefronten. "Bara" 16 stycken, hehe!!

Slutade strax innan halv 3 för att hinna med 14.37-tåget till Tullinge för min massage. Sååååå skönt!

Blev hämtad av Mats, åkte till affären och handla sen hem och fixade iordning för att grilla hamburgare. Gott! Satt ute och åt tillsammans med Hillsen. Blev inte så sent för jag blev så trött efter maten så jag gick in och softade.

  Imorgon ska Emma och jag åka till mamma. Ska hjälpa henne med att städa lite och putsa fönster. Får se hur mycke vi hinner. På söndag ska vi rida islandshäst. Ska bli kul, hoppas jag. Kommer ha grym träningsvärk på måndag iallafall.

  Kommer alltså inte vara nån bloggare i helgen utan återkommer kanske på söndag så ni vet.

Tjillevipp!!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards