babsan22

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Barbro Åberg - 22 april 2012 21:36

Glömde skriva igår! Sorry!Dagen började med melodikrysset som vanligt. Ringde sen mamma en stund. Sen skulle vi ut och cykla men Emmas hjälm hade gått sönder så det blev en tur till Maxi istället för inhandling av en ny. Där blev det inköp av ost och kex, färska räkor samt en hummer till lördagsmys. Blev lite smågodis oxå samt grejor till tacomiddagen. Emma ville ha kyckling istället för köttfärs. Hittade ingen mogen avocado heller så det blev tzatziki istället för guaccamole. Jag kollade Sherlock Holmes fram till kl 8 för då började Stenmarcks program.Idag har vi städat lite. Mats dammsög å jag torka golven. Till middag blev det linssoppa för mej och pasta med sås för de andra. Tvingade dom dock att smaka och dom tyckte att den va okej.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards