babsan22

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Barbro Åberg - 9 april 2012 13:54

Sista dagen på långhelgen!!

  Igår grillade vi hamburgare och satt ute och åt. Som vanligt försvann solen lagom till det var dags att sätta sej till bords. Den kom tillbaka när vi ätit färdigt.

                            

Vi fortsatte in till oss och drack kaffe samt spelade lite kort. Micke och Millan gick hem vid halv 8 för Millan skulle jobba natten och Micke skulle jobba idag.

  Idag skjutsade jag Andreas till Carro, han ska sova över där. Vi åkte vid 12 så han skulle hinna följa med till stallet. Av nån konstig anledning så gillar han kameler, han har till och med ridit på deras häst/ponny.

  Åkte upp med bilen för Mats skulle ner till OK och tvätta den samt byta däck. Jag passade på att dammsuga och tvätta golven.

Sen satte Emma och jag igång och plocka ur hennes kläder och kolla igenom allt som hon växt ur och tappat intresset för så nu har vi fixat 6 pappkassar med kläder till min brorsdotter Wilma. Hoppas hon hittar nåt av intresse.

  Nu har jag ätit lunch, kände att det gick lite lång tid och började bli yr.

Till middag blir det en vildsvinsskonk som jag ska köra i stekpåse. Hoppas resultatet blir lika bra!!

Samt potatisgratäng tror jag.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards